ما معتقدیم که یادگیری زبان مشارکتی بین معلم و دانش آموز است. مربی و مدرس هم مستقیماً در مورد مفاهیم راهنمایی می کند و هم اینکه در صورت عدم امکان راهنمایی مستقیم،به عنوان تسهیل گر ،ساختار مفهومی زبان مقصد را بیان می کند . از طریق این رویکرد ، زبان آموزان یاد می گیرند زبان خود را بهبود بخشند و وقتی چیزی به درستی بیان نشده است ، متوجه خواهند شد. معلمان به زبان آموزان کمک می کنند تا الگوهای زبانی موجود در زبان را متوجه شوند تا بتوانند الگوهای کامل جمله را با اطمینان و هوشمندانه ایجاد کنند. تصحیح از طریق پرسش و مکث انجام می شود تا دانش آموز بر اساس آنچه آموخته شده وقت تمرکز و اصلاح خود را داشته باشد. در حالی که هیچ نمره ای داده نمی شود ، ارزیابی در هر کلاس اتفاق می افتد و مبتنی بر عملکرد است. دانش آموزان تشویق و راهنمایی می شوند تا به زبانی که به درک زبان مادری کمک می کند ، فکر کنند.
پیشرفت از طریق واحدهای موجود در برنامه های ما یک سفر مبتنی بر شایستگی است که به دانش آموزان امکان می دهد تا روی یادگیری ، تلفیق و کاربرد زبان تمرکز کنند. موسسه ما زبان آموزان را ملزم به رعایت استانداردهای کیفیت در چهار مهارت زبانی می کند. گفتار ، درک شنیدن ، خواندن و نوشتن مورد توجه ما خواهد بود.
درموسسه ما ، فناوری دوست ماست و ما از آن در آموزش ، تسهیل و ارائه برنامه هایمان استفاده می کنیم.