آموزش زبان کره ای از مبتدی تا پیشرفته

تلفظ زبان کره ای

لغت دانی زبان کره ای

آموزش زبان کره ای

یادگیری زبان کره ای

نمایش خلاقانه فرهنگ کره و جذابیت بالای زندگی در کره جنوبی در رسانه‌ها باعث شده است که بسیاری از نوجوانان و جوانان با هدف ادامه تحصیل، اشتغال و مهاجرت به یادگیری زبان کره‌ای روی بیاورند. آموزشگاه زبان شهاب دانش پیشگام در برگزاری کلاس های زبان کره ای و آموزش زبان کره ای از مبتدی تا پیشرفته در منطقه می‌باشد.

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

آموزش زبان کره ای

کلاسهای حضوری و مجازی زبان کره ای

مجموعه آموزشی شهاب دانش با ارائه بالاترین سطح تدریس زبان کره ای با بهره‌مندی از اساتید متخصص و مجرب و با به کارگیری نوین‌ترین روش‌های آموزشی، یادگیری زبان کره‌ای را برای تمامی دوستداران این زبان تسهیل نموده است. در این مجموعه کلاس‌ های آموزش زبان کره‌ای به صورت حضوری و مجازی از سطح مبتدی تا پیشرفته با مناسب‌ترین هزینه و بالاترین کیفیت برگزار می‌شود.

چینی و ژاپنی را به راحتی یاد بگیرید

از لحاظ تاریخی، زبان های چینی، کره ای و ژاپنی، خانواده ای از زبان های به هم مرتبط هستند. به همین دلیل است که یادگیری زبان چینی و ژاپنی برای کره ای زبانان آسان تر از هر منطقه دیگری است. هنگامی که به سطح بالایی از تسلط کره ای، در حدود سطح چهار یا پنج آزمون TOPIK دست یافتید، در یادگیری دو زبان دیگر مزیت بیشتری خواهید داشت. اما چرا اینطور است؟

این به این دلیل است که کره‌ای، ژاپنی و چینی توابع دستور زبان، واژگان، ساختار جمله و علائم نگارشی و نشانگرهای مشترکی دارند. همچنین، این سه زبان هنوز هم از همان شکل نوشتاری باستانی خود به نام «هانجا یا هانجای چینی» استفاده می کنند. اگرچه، به دلیل رواج هانگول یا همان الفبای کره‌ای، دیگر به طور گسترده در کره‌ای استفاده نمی‌شود.