آموزش زبان عربی فصیح و عربی لبنانی

عربی فصیح

لهجه شامی

مکالمه عربی

آموزش عربی فصیح

اولین و مهم‌ترین فایده یاد گرفتن عربی فصیح این است که ما با یاد گرفتن عربی فصیح می‌توانید بینهایت کتاب عربی را بخوانیم .
شاید بتوان گفت که نزدیک به نود درصد و یا حتی درصد بیشتر کتاب‌های عربی به فصیح نوشته شده است.
طبیعتا در برخی از کتاب‌ها از لهجه‌ها هم استفاده شده است. اما این مقدار کمتر آن است که خیلی جدی گرفته شود. تمامی مطبوعات و رسانه‌های رسمی به عربی فصیح هستند.
به همین دلیل اگر شما بخواهید که مترجم بشوید، باید عربی فصیح را حتما یاد بگیرید.

تصور غلطی که اکثر زبان آموزان در ابتدا دارند این است که با یادگیری زبان فصیح می توانید با همه عرب زبانان ارتباط برقرار کنند، اما وقتی شما به یکی از کشورهای عربی سفر کنند و یا با مردم این کشورها روبه رو شوند متوجه خواهند شد که زبان عامیه مردم متفاوت است و تقریبا هر کشور لهجه مخصوص خود را دارد که باید برای برقراری ارتباط آن لهجه را یاد گرفت, ولی لهجه شامی ” لبنانی وسوری ” اینقدر معروف است که برای نود در صد از عرب ها قابل فهمترین لهجه می باشد .

 

آموزش عربی لبنانی

لهجه لبنانی به نظر اکثر کارشناسان در این زمینه قابل فهم ترین، آسان ترین و به دلیل استفاده این زبان در اکثر فیلم ها و آهنگ های عربی پر کاربردترین لهجه از بین سایر لهجه ها است. و برای بقیه عرب زبان سایر کشورها هم قابل فهم تر است .لازم به ذکر است به دلیل وجود فرهنگ های متفاوت در این کشور کلمات انگلیسی و فرانسه هم در این لهجه به تعداد قابل توجه وجود دارد .

برای مشاوره با ما تماس بگیرید